Epidemic
Lars von Trier takes a starring role in his second feature, a metafictional—and metaphysical—exploration of creative culpability. If the title suggests a resonance with our contemporary condition, Epidemic soon reveals itself as a playfully ironic portrait of the artist-philosopher as a young man.