Hal and Harper have built their adult lives side by side in Los Angeles, bound by a lifetime of inside jokes and shared pain. When Dad announces he’s having a baby with his girlfriend, the siblings must reexamine their past and reckon with the versions of themselves they’ve carried into adulthood.
Multi-hyphenate wunderkind Cooper Raiff (Cha Cha Real Smooth) writes, directs, and stars in this conceptually ambitious comic drama. With knockout performances from Lili Reinhart and Mark Ruffalo, Hal & Harper is a beautifully modulated examination of love, identity, and arrested development.