Eros
Three tales of love and sex take place around the world. In Hong Kong, a sex worker and tailor start an impossible game of seduction. In Tuscany, a man on vacation with his wife falls in love with an unknown woman. While in LA, an advertiser tells a psychologist about a woman he dreamt about.
Bringing together renowned cinema masters Wong Kar Wai, Steven Soderbergh, and Michelangelo Antonioni, this star-studded, sexually charged anthology traverses the mysterious realm of the senses. From carnal delights to the pleasurable pain of yearning, Eros boldly delivers all the flavors of love.