Everything Everywhere All at Once
Filmmakers Daniel Kwan and Daniel Scheinert (Swiss Army Man) are back with a heady sci-fi that follows the chaotic life of a Chinese immigrant as she gets entangled in a multiverse adventure. Starring Michelle Yeoh, this absurdist drama is a thoroughly entertaining tale of love and acceptance.