Exit Through the Gift Shop
Globally renowned graffiti artist Banksy fiercely guards his anonymity to avoid prosecution. The line between what is real and what might be fake begins to blur when a kooky French shop keeper attempts to film Banksy, only to have the artist turn the camera back on its owner.