EXT. Night
Young director Moe is facing a crisis–his filmmaking dreams cannot be accomplished and his friends are being arrested. A car ride through Cairo introduces Moe to a different side of the city: together with a witty prostitute and a choleric taxi driver, he manages to break free of his bubble.
A hectic cab ride through the maze of Cairo’s streets turns into a confrontation between three people from vastly different backgrounds. Director Ahmad Abdalla’s humorous take on issues of class and gender perfectly captures the simmering tensions among diverse strata of Egyptian society.