In 1971, the Front Homosexuel d’Action Révolutionnaire staged their first public events with a demonstration inside the traditional May 1 parade and a public discussion at Vincennes University. Among the activist men and women we find organizer Anne-Marie Fauret and writer Guy Hocquenghem.
Armed with a portable video camera, Carole Roussopoulos intimately seizes the radical passion and anger at a historical assembly of F.H.A.R.—an organization of radical lesbian and gay activists. The unapologetic resolve to overturn heteronormative, bourgeois values is at once rousing and enduring.