With the world’s largest Christ statue looming over its protagonists, this beguiling, unpredictable drama won director Małgorzata Szumowska her second Silver Bear. Dark yet frequently comic, Mug is an incisive inquiry into identity, love, religion, and prejudice in a small-town community in Poland.