Family Life
A 1971 Cannes contender from a Polish master, Krzysztof Zanussi’s taut chamber drama simmers with generational discontent. Airing out the moral rots that underpin a handsome ancestral home, Family Life reckons with the shackles of familial dysfunction—and a country in sociopolitical disarray.