Join us on a surreal adventure with indefatigable globetrotting auteur, Werner Herzog. Filmed guerrilla-style in Japan, Herzog’s typically unique dramatization of the real phenomenon of renting family members and social stand-ins explores the uncanny essence of human relationships.