Fantastic Mr. Fox
Mr. and Mrs. Fox live a happy home life with their eccentric son Ash and visiting nephew Kristofferson. That is until Mr. Fox slips into his sneaky, old ways and plots the greatest chicken heist the animal world has ever seen.
Wes Anderson meets Roald Dahl and the result is, unsurprisingly, magical. Dahl’s oddball imagination comes to life in this beautiful stop-motion film about an oh-so dapper-fox. Keep an ear out for a stellar cast that includes George Clooney, Bill Murray, Owen Wilson, Jarvis Cocker, and Meryl Streep!