Fareler
By turns unsettling, visceral and atmospheric, Fareler is a microbudget neonoir centering on two enigmatic outlaws living on the margins of society. Senem Tüzen knows how to build suspense as the paranoia escalates rapidly, while despair turns a companionship into a feud.