Farewell Meu Amor
An immigrant’s story about the love that is lost when a man’s wife and son finally receive visas to join him in the US. On the day that he is to be reunited with his long exiled family, he must say goodbye to the only family he’s had: his lover.
Drawing on the moments before a man living in New York is reunited with his long-estranged family, this sensitive short touches on the emotional hardship and complexities of the immigrant experience. Ekwa Msangi adapted it into a feature-length film that played in competition at Sundance this year!