Fat, Bald, Short Man
Lonesome, middle-aged virgin Antonio Farfán is picked on and ridiculed as a matter of course, whether by coworkers or his bullying mooch of a brother. An employee of a notary’s office, his status improves a bit when his new boss—and strangely affable doppelganger—takes an interest.
It’s not easy to talk about mental health. Columbian director Carlos Osuna’s bold, playful, and radically honest film tackles the topic through unexpected paths. An arsenal of visual tools, dancing between animation and live-action storytelling, illustrate the inner mysteries of a complicated mind.