Father Mother Sister Brother
Iconic auteur Jim Jarmusch’s acclaimed return to anthology filmmaking abounds with wryly resonant observations on the family unit. Sketching finely detailed portraits with its starry ensemble cast (including a gloriously rumpled Tom Waits), this offbeat triptych finds universals in idiosyncrasies.