Fear and Trembling
From French director Alain Corneau, Fear and Trembling is a critically acclaimed, darkly funny, and winningly perverse comedy about a twisted workplace hell. And in a just world, Sylvie Testud, who won Best Actress at the Césars and the Karlovy Vary Film Festival, would be much better known.