Fear City
Strippers in Manhattan are being stalked and murdered by a psycho. A hard-nosed police detective and a conflicted ex-boxer-turned-private-eye, hired by the strip club owners, set out to find him before he strikes again.
Dive into the world of this 80s noir, gilded in neon, from the great agent provocateur Abel Ferrara (Bad Lieutenant). Full of livewire sordid excess, Fear City is a fast-paced nocturnal odyssey hung on a serial killer plot, made to push buttons and cut with unexpected flair.