Feast
A dramatic reconstruction of the infamous Groningen case, in which three men drugged and infected guests with HIV-infected blood during sex parties. Unfolding over seven individual vignettes, Feast blends unpacks the repercussions and reverberations of this singularly shocking series of events.
Purposefully resisting our expectations of the true-crime drama, Feast provocatively expands the possibilities of nonfiction storytelling. This dramatic reconstruction of a Dutch sex party scandal offers no easy answers, but rather complicates the already murky waters of truth, desire, and consent.