Known for the outlandish imagery he often deploys in his films, experimental French director Bertrand Mandico takes a more straightforward approach in this short. Focusing only on an actress reacting to prompts, he traces an entire lifetime and immerses the viewer in an intimate, oneiric atmosphere.