Fifi Howls from Happiness
An intimate career survey of the ailing Iranian painter, this tender and elegiac documentary allows the reclusive man himself (“the Persian Picasso”) to reflect on the life he has lived and the work he has produced. An unconventional film on a controversial, endlessly fascinating figure.