Finding Vivian Maier
In 2007 the previously undiscovered photographs of a reclusive nanny took the art world by storm. Soon after, the ripples extended to this documentary, which obsessively reconstructs her story through archival materials. It just shows: some of our greatest artists may be hiding in plain sight.