How do you come to feel part of a community? Over six months, Ayo Akingbade collaborated with Whitechapel Gallery’s youth collective Duchamp & Sons in London to explore ideas of place and belonging through workshops, screenings, and fieldwork in the local area.
Initiated as a project between filmmaker Ayo Akingbade and a youth collective, this short film commissioned by the Whitechapel Gallery takes the shape of an evocative journey across London, celebrating its diverse fabric while discussing essential notions of belonging, home, community, and crisis.