Fire Supply
With multiple declarations of love and a breathtaking cliffhanger, this epic two-parter is a vivid conclusion to Lucía Seles’s “Pentalogy of Hate.” Indulging in both sequences of delicate contemplation and moments of unexpected action, this lively installment sees relationships dramatically changed.