Flee
Amin Nawabi, a 36-year-old high-achieving academic, grapples with a painful secret he has kept hidden for 20 years, the story of his journey as a child refugee from Afghanistan. This traumatic past threatens to derail the life he has built for himself and his soon to be husband.