Fly
El Mosca is a taxi driver who works at night, a father of two girls, and a widower. He struggles to raise his daughters whilst overcoming the loss of his wife. This is a dialogue with a man who resists time and revels in his nostalgia, between his daily life, alcohol, present, and past memories.
What do we really know about the lives of those behind the wheel? Bulmaro Osornio’s film introduces us to El Mosca, a widowed taxi driver in Mexico City who must now take care of his two daughters. A heart-warming glimpse at a life filled with nostalgia and grief in a city that is also hurting.