Following Diana
Diana’s husband returns home one night with big news: he has taken on a second wife and expects Diana to live in harmony with this new situation. So, Diana does what is least expected—she decides to take her life into her own hands.
Premiering at the Toronto film festival, Kamila Andini’s heartbreaking short examines the power structures that exist between men and women within marriage, family, and society at large. Melding melodrama with intimate dialogue, Sendiri Diana Sendiri is an astutely rendered Indonesian miniature.