For the Blinds
In a world of parallel realities, individuals live briefly as a single character, with memories erased and rewritten to maintain the illusion of permanence. As identities shift and cities mutate, people unknowingly drift through ever-changing streets, clinging to lives that were never truly theirs.
Conjuring visions of erased pasts and fabricated selves, Ozan Adam’s otherworldly film sees time, voice, and image slip out of sync. A cinematic palimpsest of invention, it pulses with the strangeness and unease of a dream that, on waking, becomes difficult to place.