Frau Stern
90-year-old Frau Stern is in remarkable shape for a woman her age. Her physical health is excellent, and she is surrounded by friends who are still in their 20s. But the Holocaust survivor from Berlin has had enough: she desperately wants to die.
Can a 90-year-old be as free-spirited as if they were in their teenage years? For the lead character in Frau Stern, this seems nothing but normal. The second feature by Anatol Schuster is a heart-warming character study, reminding us of the many reasons why life is worth living until the very end.