Icons of cinema Delphine Seyrig and Magdalena Montezuma star in this wildly loose and freaky Virginia Woolf adaptation. Twirling visions of new, decadent glamor from worshipping rituals, sex, and commerce, director Ulrike Ottinger frolics in Orlando’s transhistorical sprawl with outrageous glee.