Freakstars 3000
Mounting a one-of-a-kind fame academy for the socially displaced, the anarchic Christoph Schlingensief balances chaos and brilliance in his last fiction film. Originally made as a series for German TV, Freakstars 3000 stages a subversive intervention in the mainstream discourse on disability.