Free Chol Soo Lee
A damning exposé of an unjust judicial system, Free Chol Soo Lee revisits a wrongful conviction thrust upon a Korean immigrant in 1970s San Francisco. Highlighting the radical power of community activism, this vital solidarity call also reveals the lifelong scars that incarceration leaves behind.