Freeway
Bounding between genres with energy to spare, for his directorial debut Christophe Sahr forges a propulsive modern adaptation of Dostoyevsky’s Crime and Punishment. A love letter to American movies—most notably Rebel Without a Cause_—_Freeway is a vehicular thriller with its foot firmly on the gas.