Friedkin Uncut
William Friedkin talks us through his remarkable career in this fascinating account of the life of one of New Hollywood’s biggest stars. With Francis Ford Coppola, Quentin Tarantino, and Wes Anderson among the A-list contributors, Friedkin Uncut is a head-spinning portrait of the Exorcist auteur.