Frozen River
After her husband deserts her, working-class mother Ray Eddy is in great need of money to find a home. Lured by the possibility of easy cash, Ray joins Lila, a widowed Mohawk who earns a living by smuggling immigrants from Canada to the U.S. across the St. Lawrence.