Fucking with Nobody
Hanna teams up with her sister to create a parody Instagram romance with a young actor and raise awareness on how hungry society is for romantic narratives. Once her love story begins, however, Hanna finds herself tangled up in the unresolved past with her “you were never my boyfriend” friend Lasse.