Fugue
After a two-year disappearance, free-spirited Alicja is reunited with her family despite having no memory of them. Suddenly thrust back into a domestic life she has no recollection of choosing, Alicja struggles to reconcile her new, unfamiliar roles with the independence sprung by her mental break.