Funny Ha Ha
As refreshing now as on its debut, and just as awkwardly charming (or is that charmingly awkward?), in Funny Ha Ha “Mumblecore” pioneer Andrew Bujalski (Computer Chess) traces a young woman’s arrested development. A perceptive, hysterically laugh- and wince-inducing comedy about post-graduate drift.