Geronimo
With Geronimo, filmmaker Tony Gatlif delivers a relentless, compelling story of conflict, love, and compassion taking place within the Gypsy community. A sense of urgency and risk permeates this pulsating drama, carried by a breathtaking central performance by Céline Salette.