Get Ready
A propulsively jittering journey through the cinematic imaginary using glitchy found footage and jacked-up cyber sounds, Get Ready hits the highway hard and takes us with it. A car crash? An escape? This turbo-charged condensation of cinematic moods and tropes makes much of its tiny run-time.