Gholam
Set in London in 2011, Gholam is the story of an enigmatic Iranian cab driver, who works at night and doesn’t like to talk about his past. He has two jobs, yet seems not to be interested in the money. With a future sliding towards inertia, he finds himself involved in the conflict of a stranger.