Ghost Trail
Documentarian Jonathan Millet makes his fiction debut with this electrifying revenge thriller. Featuring a tightly wound lead in Adam Bessa, who plays a Syrian exile on the hunt for his prison torturer, Ghost Trail hitches the refugee drama to the spy movie for a riveting game of cat and mouse.