Ghostbusters
When college profs Peter, Ray, and Egon lose their university jobs, they decide to go freelance, de-haunting houses in a new ghost removal service. Their first order of business becomes saving beautiful cellist Dana and nerdy Louis, who’ve opened the gates of hell… right in their own apartment.