Girls Town
Coming of age meets rape revenge in Jim McKay’s grounded debut, in which the pursuit of justice demands thorny empowerment. Developed through improvisation with its three young leads, and soundtracked by legendary MC Guru, Girls Town is a vital snapshot of ’90s New York.