Glass Curtain
Nesrin, a divorced woman, lives alone with her four-year-old son. As she contends with pressure from her ex-husband Ömer, she faces difficult decisions about her relationship with her boyfriend Selim, by whom she has become pregnant, while navigating a web of bureaucratic obstacles.
Building on the acclaim for Fractured, Fikret Reyhan’s Glass Curtain explores a woman’s journey toward personal freedom. Anchored by Selen Kurtaran’s heartfelt performance, this searing film is a minimalist yet profound reflection on resilience, relationships, and the complexities of choice.