Gloomy Sunday
Set just prior to WWII, the film focuses on Hungarian beauty Ilona and her significant other Laszlo, owner of Budapest’s finest restaurant. They bring on a new piano player named Andras. And as Laszlo and Andras become friends, Andras and Ilona, with Laszlo’s approval, become lovers.