Gloria, an independent divorcee in her 50s, adores her adult children, but she’s interested in being more than a grandmother. She loves to spend her evenings dancing in singles clubs, hoping to meet Mr. Right. Until she meets Arnold at the bar, with whom she starts an uneasy romance.
Julianne Moore fell in love with the enchanting yet fierce middle-aged female character of Sebastián Lelio’s 2013 Gloria, and immediately knew she wanted to work with the Chilean director. This meeting of minds resulted in an invigorating new vision: an irresistible L.A. set remake. Simply glorious!