God Bless America
Divorced, fired, and possibly terminally ill, Frank has had enough of America’s downward spiral. With nothing to lose, he takes his gun and offs the stupidest, cruelest and most repellent society members. He finds an unusual accomplice: Roxy, 16, who shares his sense of rage and disenfranchisement.
Silly and yet still somewhat terrifying, this outrageously subversive, pitch-black revenge comedy follows an unlikely duo on an gruesome and action-packed killing spree across the USA, teeming with timely, smart political commentary on a dog-eat-dog society mid-implosion.