Gone Girl
Nick Dunne reports that his wife, Amy, has disappeared. Under scrutiny from the police and media circus around him, the spotlight is turned on him. Soon his lies and strange behavior have everyone asking the same dark question: Did Nick Dunne kill his wife?
Let David Fincher’s postmodern thriller lodge itself deep under your skin. This pulpy adaptation of the popular crime novel stars Ben Affleck and a revelatory Rosamund Pike. A sinister, enthralling dissection of the dark heart of a toxic marriage that rails at our corrosive need for perfection.