Good Thanks, You?
In the aftermath of an attack, Amy is left voiceless and must deal with shock, the incompetence of those supposed to help her, and herself. As she is thrown further into trauma by the authorities, she must find a way to confront what has happened and save what matters most to her.
Before her breakout feature How to Have Sex, Molly Manning Walker explored the struggle to express painful truths in a culture of dismissive silence. As enlightening as it is immersive, this powerful short confirms that the British filmmaker is one of the nation’s most exciting new talents.