Good Time
After a bank robbery lands his younger brother Nick in prison, Connie embarks on a twisted odyssey through the city’s underworld as he attempts to rescue him. Over the course of one night, Connie races against the clock to save his brother and himself, knowing their lives hang in the balance.
With this hypnotic and gripping descent into the rotten core of the Big Apple, the Safdies proved their knack for against-the-clock crime dramas. Featuring Robert Pattinson at the top of his game and end credits song by Iggy Pop, Good Time delivers a thrilling dose of classic New York sleaze.